DZIENNIKARSTWO I MEDIA

    • DOKĄD PROWADZĄ NAS MEDIA
    • DOKĄD PROWADZĄ NAS MEDIA

      Świat współczesny jak nigdy dotąd kształtowany jest przez środki przekazu, zarówno związane z drukiem, jak i elektroniczne - radio, telewizję, Internet, które uczyniły cywilizację medialną głosem naszych czasów.

    • 31,40 zł

      więcej
    • MEDIA WOBEC WIELORAKICH POTRZEB DZIECKA
    • MEDIA WOBEC WIELORAKICH POTRZEB...

      Prezentowana publikacja stanowi przegląd problematyki dotyczącej wykorzystania mediów wobec wielorakich potrzeb dziecka w transformującej się rzeczywistości pedagogicznej. W książce dominuje paradygmat dziecka nad całą omawianą problematyką.

    • 35,50 zł

      więcej
    • WIEDZIEĆ, MYŚLEĆ, BYĆ - TECHNOLOGIA MEDIÓW
    • WIDZIEĆ, MYŚLEĆ, BYĆ

      Książka ma charakter przewodnika po dynamicznie zmieniającym się obszarze poznania, komunikacji, sztuki i coraz częściej codziennego działania.

    • 34,70 zł

      więcej
    • MEDIA - LEKSYKON PWN
    • MEDIA

      Przewodnik po świcie informacji, omawia główne kierunki rozwoju środków masowego przekazu, prezentuje najnowsze rozwiązania techniczne stosowane w gromadzeniu, przetwarzaniu i upowszechnianiu danych.

    • 26,30 zł

      więcej
    • MEDIA SZKIC Z FILOZOFII I PEDAGOGIKI DYSTANSU
    • M-E-D-I-A

      Tomasz Szkudlarek pracuje w Instytucie Pedagogiki na wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego na stanowisku profesora nadzwyczajnego, jest dyrektorem Instytutu Pedagogiki (kadencja 1996-1999), zajmuje się problematyką z pogranicza...

    • 20,50 zł

      więcej
    • MEDIA W EDUKACJI
    • MEDIA W EDUKACJI

      Podręcznik stanowi w przeważającej części uaktualniony wybór tekstów Autora, zwłaszcza skryptu uniwersyteckiego: Środki masowego przekazu w wychowaniu, książki - Edukacja bez granic i artykułów zamieszczonych w publikacjach pokonferencyjnych.

    • 24,80 zł

      więcej
    • MEDIA W POLSCE PIERWSZA WŁADZA IV RP ?
    • MEDIA W POLSCE

      W książce czytelnik znajdzie informacje na temat nowego usytuowania mediów publicznych i komercyjnych w Polsce.

    • 38,90 zł

      więcej
    • W NIEWOLI REKLAMY? PERCEPCJA UKRYTYCH PRZESŁAŃ REKLAMY PRASOWEJ
    • W NIEWOLI REKLAMY?

      Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w...

    • 31,30 zł

      więcej
    • Warsztay dziennikarskie
    • WARSZTATY DZIENNIKARSKIE

      Warsztaty dziennikarskie przeznaczone są zarówno dla uczniów, którzy marzą o pisaniu do gazet i w przyszłości pragną studiować dziennikarstwo, jak i dla nauczycieli języka polskiego, którzy doceniają korzyść,...

    • 21,00 zł

      więcej
    • PRACA GŁOSEM  Technika mowy i prezentacji
    • PRACA GŁOSEM Technika mowy i...

      Jest to poradnik dla nauczycieli, wykładowców, biznesmenów, prezenterów telewizyjnych i radiowych, polityków, tłumaczy- dla wszystkich, którzy chcą mówić poprawnie i efektywnie. Do książki  dołączony jest materiał video...

    • 26,50 zł

      więcej

jest pusty

Aktualnie brak promocji